Alarmy META SYSTEM , QUASAR w klasie profesjonalnej

Alarmy SILICON oraz TOP SAFE w klasie standard

Meta System Legos - !!! alarm do motocykla !!!

Immobilisery META SYSTEM i TOP SAFE

Funkcje alarmu :

-funkcja PANIC wyzwalana pilotem

-sygnalizacja optyczna kierunkowskazami

-sygnalizacja akustyczna syreną

-sygnalizacja brzęczkiem stanów załączenie/wyłączenia

-pamięć wzbudzonych czujników i obwodów

-tryb STOP w celu redukcji zużycia prądu

-pasywne uzbrajanie 1-obwodowego immobilsera

-wbudowany czujnik położenia

-indywidualny kod dostępu PIN do awaryjnego wyłączenia alarmu lub do funkcji serwisowej

-miniaturowe wymiary elementów alarmu pozwalają na instalację urządzenia w sposób niedostępny dla intruza

 
Alarm Silicon

Autotoalarm SILICON ARS jest wyposażony w 3 przyciskowe piloty ze zmienną dynamicznie transmisją kodu, chronioną aktywnym antyscaningiem a także ochronne funkcje opcjonalne: funkcję "immobiliser" (samoczynną automatyczną blokadę silnika), i z tego względu spełniają najwyższe kryteria ochrony samochodu.

Funkcjie podstawowe Autoalarmu SILICON ULTIMATE ARS :

- Zabezpieczenie przed skanowaniem kodu pilota.

- Zabezpieczenie przed nagraniem kodu pilota.

- Zabezieczenie przed dupliowaniem pilota.

- Funkcja "immobiliser".

- Zabezpieczenie przed wciskaniem przycisków ( np. w kieszeni ).

- Zasięg pilotów do 80-100 m.

- Możliwosc podłączenia dodatkowych czujników sterowanych masą ( cz. ultradźwiękowy, cz. wstrząsowy, cz. mikrofalowy, itp. ).

- Sterowanie ( minusem ) centralnym zamkiem ( elektrycznym, pneumatycznym ) - możliwość sterowania zamkiem z ryglowaniem ( impuls 1-3 s ).

- Głośne / ciche - włączanie / wyłączanie autoalarmu pilotem.

- "Panic" / "Car finder", wywołanie autoalarmu na odległość za pomącą pilota.

- "Rearm" - automatyczne włączanie "uzbrajanie" autoalarmu w wyniku jego przypadkowego wyłączenia.

- "Relock" - automatyczne domyknięcie zamka centralnego towarzyszące funkcji "Rearm"

- "Prealarm" - wstępny alarm ( ostrzegawczy ) z czujników opcjonalnych.

- Pamięć integracji ( alarmowania ) z rozróżnieniem miejsca integracji.

- możliwość wyłączania opcjonalnych czujników.

- Możliwość wyłączenia czujników drzwiowych za pomocą pilota.

- Zabezpieczenie kierunkowskazów przed zwarciem.

- Nieulotna pamięc procesora autoalarmowego w przypadku zaniku zasilania.

Alarm Quasar Q-CAN QC02

Podstawowe funkcje i parametry:

interpretacja sygnałów z magistrali CAN: otwarcie/zamknięcie zamka centralnego, włączenie/wyłączenie zapłonu, otwarcie drzwi, itp.
blokada elektryczna zapłonu NC (NAIS10A) spoczynkowo-zwarta
1 linia dozoru włączników masowych
1 wejście czujnika dodatkowego
powiadomienie o niedomkniętych drzwiach, pokrywie silnika lub bagażnika
sterowane modułem centralnego zamka
pamięć wywołanego alarmu
awaryjne rozbrojenie przez tajny, 4-cyfrowy kod PIN
funkcja immobilizera autoryzowanego kodem PIN
współpraca z systemami monitoringu GSM-GPS (wyjście infoGPS)
funkcja PreAlarm (z wybranymi czujnikami)
dodatkowe wyjście do sterowania klaksonem
zamykanie zamka centralnego w czasie jazdy
sekwencyjne sterowanie świateł
możliwość dołączenia zewnętrznego odbiornika radiowego i obsługę alarmu własnymi pilotami Q-CAN (możliwość współpracy z max. 5 pilotami)
możliwość aktualizacji przez instalatora, oprogramowania uwzględniającego nowe modele samochodów (aktualizacja oprogramowania następuje przy użyciu komputera PC po pobraniu aktualnego programu z naszej strony www)

Naprawiamy alarmy wszystkich producentów.


PORADY PRAKTYCZNE  

Zanim zainstalujesz alarm

Nie słuchaj teorii, że alarm nic nie daje bo na dobrego złodzieja nie ma zabezpieczeń. Owszem każde zabezpieczenie można obejść ale w praktyce złodziej woli wybrać samochód bez alarmu lub słabo zabezpieczony. Im lepsze zabezpieczenia tym szanse na ich pokonanie spadają.

O skuteczności zabezpieczenia decydują dodatkowe czujniki, syreny i blokady dołączone do alarmu. Nawet najdroższy alarm w podstawowej wersji zabezpieczy samochód gorzej niż tańszy z dodatkami. Cena alarmu jest zazwyczaj proporcjonalna do jego jakości i możliwości a nasza robocizna jest stała.

Jeśli twoje wydatki są ograniczone to stopniowo rozbuduj zainstalowany alarm o dodatkowe wyposażenie.

Wybieraj alarmy znane i sprawdzone w praktyce. Super nowości, drogie i mocno reklamowane często okazują się "niewypałem" i szybko znikają z rynku.

Nie wierz jeśli ktoś obiecuje ci dożywotnią gwarancję (zazwyczaj słownie) bo takie zakłady często znikają po roku działalności. Producenci urządzeń udzielają zazwyczaj rocznej czy dwuletniej gwarancji lecz ważniejszy jest wieloletni serwis na dany alarm niż rozczarowanie, że wydałem tyle pieniędzy a po gwarancji alarm można tylko wyrzucić.

Pamiętaj, że tak zwane fabryczne zabezpieczenia są szybko przez złodziei rozpracowane i łatwo omijane.

Po instalacji alarmu

Jeśli twój system alarmowy "wyje" bez powodu to nie czekaj tylko jedź do serwisu. Inaczej wszyscy dookoła przestaną na niego reagować lub co gorsza stracą cierpliwość (porysowane auto itp.).

Nie zostawiaj w samochodzie rzeczy, które prowokują złodzieja. Wybita w biały dzień szyba, wyrwane radio i uciekający złodziej to dość częsty widok.

Jeśli nie jesteś pewien czy załączyłeś alarm to lepiej zawróć z przed drzwi supermarketu i sprawdź to. Wchodząc do sklepu schowaj kluczyki z pilotem do wewnętrznej kieszeni abyś czuł, że jeszcze tam są. Jeśli zostawiałeś auto u blacharza, lakiernika czy w serwisie do którego nie masz zaufania to przyjedź na ponowne wkodowanie pilotów aby "wyczyścić" ewentualnie dodatkowo prowadzone do pamięci alarmu.